lördag, september 16, 2006

Mindre skrivande troligen

De som på ett eller annat sätt följt bloggen vet kanske att jag varit relativt ojämn i hur ofta jag uppdaterar bloggen. Ibland flera inlägg om dagen, ibland många dagar mellan uppdateringar. I fortsättningen tror jag mest jag kommer uppdatera på helgerna då det för mig känns allt mindre lockande att efter en full arbetsdag ägna mycket av min återstående tid på kvällen framför datorn på kvällen att skriva, kommentera och efterforska diverse saker. På helgen är det lite annorlunda.

2 Comments:

At 11:37 em, Blogger Peter Soilander said...

Det är mer eller mindre ett deltidsarbete att blogga. Om man inte vill skriva slarvigt, då.

 
At 2:30 fm, Blogger rgr said...

Det kan ta rätt mycket tid ja. Iofs kan man väl skriva lite snabbt om dagens stora fråga om man vill och leverera lite personliga åsikter utan att kollat runt på nätet för mycket men ofta för mig har det tagit rätt mycket tid.

 

Skicka en kommentar

<< Home

$2.95 a month web hosting Bloggtoppen.se